Промо-ролик під такою назвою, розробниками якого виступили «Агентство розвитку Дніпра» спільно з КП «Дніпровська міська студія телебачення», презентували під час 52-ої Міжнародної туристичної виставки ITB BERLIN-2018.

За словами директора «Агентства розвитку Дніпра» Володимира Панченка, «так співпало, що продакшн відео-ролику закінчився саме перед початком ITB. Ми розуміли, що це велика реклама нашому місту, тому дещо прискорились, аби туристичну привабливість Дніпра, його неповторні пейзажі, локації, інфраструктуру побачило якомога більша кількість іноземців, представників туристичних дестинацій зі 185 країн світу.  

Але головний акцент у ролику все ж таки ставимо на економічно-інвестиційному потенціалі міста. Адже саме залучення інвесторів, досягнення економічного зростання – саме ті комплексні завдання, які ставить міський голова Борис Філатов. Тож, впевнений, що цей продукт (на англійській та українській мовах) стане в нагоді для висвітлення можливостей міста на внутрішній та міжнародній арені, під час економічних форумів та зустрічей наших інвест-делегацій. 

І це далеко не останній відео-продукт у промоції м. Дніпра».

Відео: