Індустріальний парк «Industrial Forpost»

h

Опис проекту

Стратегія створення індустріального парку в Дніпрі враховує, що майбутній парк -середній комплекс міського типу, тому він орієнтований на розвиток та впровадження прогресивних розробок у сфері інформаційно-комунікаційних, біологічних технологій, приладобудування, електроніки, енергозбереження та використання джерел альтернативної енергії.

p

Ініціатор проекту

«Агентство розвитку Дніпра» здійснює проектний супровід, проводить презентації в рамках пошуку партнерів і інвесторів. Станом на сьогодні ведеться проектування по визначеній території.

N

Цілі проекту

  • надати роботу щонайменше 4 000 висококваліфікованим спеціалістам
  • створити виробничі зони для інноваційної діяльності
  • залучити іноземних і вітчизняних інвесторів

Джерела фінансування:

%

приватні інвестори

%

державний бюджет

%

бюджет Дніпровської міської ради

Технічні параметри проекту

Громадські будівлі

• бізнес-інкубатор, адміністрація: її,б тис м2;
• середні і великі фірми, комплексне обслуговування: 12,9 тис м2;
• промислова виставка:
1 черга: 5 тис м2;
2 черга: ютис м2;
• паркінг: 15 тис м2;
• поверховість: 5-9 поверхів;
• кількість новостворених робочих місць: 2 8оо – з ооо;
• загальна площа капітального будівництва: 40 тис м2;
• орієнтовна можливість залучення інвестицій: $ 57,5 млн.

Промислові підприємства:

• виробничі потужності: бгтисм2;
• адміністративно-побутове обслуговування: 8 тис м2;
• кількість створених робочих місць: 1000-1200;
• загальна площа капітального будівництва: 70 тис м2;
• орієнтовна вартість виробництв (будівництво + обладнання): $ бо млн;
• територія перспективного розвитку індустріального парку: 18 га.

Інфраструктура

• загальна площа доріг, мощення та благоустрою: 4 га;
• інженерні мережі: всі види мереж;
• сумарна вартість щодо забезпечення інфраструктурою (80 га, з урахуванням перспективних територій): $ зо млн.

Економічні показники проекту

147.5 млн $

Очікуваний обсяг інвестицій

2020 р.

Вихід на проектну потужність

2017-2027 рр.

Термін реалізації проекту

Share This