Начальниця відділу туризму «Агентства розвитку Дніпра» Анна Колєда привідкрила завісу, що зацікавило та чим вразило наше місто столичних журналістів:

«На прикінці минулого тижня ми приймали команду телеканалу NEWSONE та показували туристичний Дніпро. Лише уявіть собі: 16 локацій, 2 дні насичених зйомок, 24 пройдених кілометри – і все це повинно уміститися у семихвилинному репортажі!..

Особисто для мене це був привід не лише зустріти гостей, але й побачити нові туристичні об’єкти 2020 року – Музей історії Дніпра, новий Планетарій, які будуть відкриті для туристів після завершення карантинних обмежень.

Ще раз переконались: в м. Дніпрі є на що подивитись – навіть вихідних буде замало! Дуже сподіваюсь, що карантин вихідного дня скоро відмінять, адже це унеможливлює провести вихідні в іншому місті. Прикро за внутрішній туризм на осінньо-зимовий період.

Я не вірю в онлайн екскурсії повною мірою. Лише як заклик, як можливість надихнутися переглядом відеоролику, аби згодом побачити все наживо. Відчути на собі WOW-ефект та індустріальну симфонію сталі. Послухати музику на старому патефоні в музеї. Комфортно розміститися в кріслі під куполом зоряного неба, релаксуючи під супер лекцію про далекі зірки. Або подивитися кіно. Малювати світлом на великому екрані на творчому бульварі. Пити запашну каву та смакувати неперевершеними блюдами дніпровських рестораторів. Відчувати дотик вітру до обличчя на 18-му поверху Менори, насолоджуючись краєвидами міста на Дніпрі…».

Тож, слідкуйте за подальшими новинами «Агентства розвитку Дніпра»! Незабаром побачимо наскільки команді NEWSONE вдалося передати дух Дніпра.