З метою популяризації туристичного потенціалу міста за підтримки Міністерства економічного розвитку та торгівлі України та «Агентства розвитку Дніпра» для представників іноземних засобів масової інформації було проведено прес-тур об’єктами міста.

«Попри те, що тематикою прес-туру спочатку був заявлений «Індустріальний туризм», – каже керівник напрямку ребрендингу та іміджу «Агентства розвитку Дніпра» Ярослав Ярошенко, – крім того, що гості забажали побачити на власні очі справжній промисловий «перфоманс» на сучасному металургійному заводі «Інтерпайп сталь» з його «зеленими технологіями» та арт-об’єктами на території, чи виробничий комплекс світового значення ПІВДЕНМАШ, який здійснює серійне виробництво зразків сучасної ракетно-космічної техніки, їм дуже кортіло відчути дух Дніпра. Тож, у програмі був і Перший Музей АТО Дніпро».

На останок прес-туру в «Агентстві розвитку Дніпра» відбулась прес-конференція, під час якої журналісти поділились власними враженнями від побаченого та почули про масштабні інфраструктурні інвестиційні проекти (такі, як індустріальний парк «Innovation Forpost»), напрямки програми активізації туристичного потенціалу нашого міста на найближчі роки.

«Ми підготували гостям низку презентації (відео, принт), які демонструють Дніпро з різних сторін, – підсумовує Ярослав Ярошенко. – Адже уявлення про місто формує сукупність вражень. Тож скористались можливістю донести до міжнародних ЗМІ об’єктивну інформацію».