Роботи фіналістів оприлюднено у повному обсязі на офіційному сайті «Агентства розвитку Дніпра» (dda.dp.ua) та сайті Ребрендинг міста Дніпро (brand.dp.ua). Голосування триватиме 10 днів, починаючи з 11 липня.

Згідно з умовами конкурсу фіналісти конкурсу – Микита Агеєнко, Євгенія Олійник та Сергій Білий – після виходу у фінал скористалися можливістю доопрацювати свої роботи згідно із наданими рекомендаціями від 16 членів Оргкомітету конкурсу та, на свій розсуд, побажаннями, пропозиціями, які висловлювалися громадою в мережі Інтернет. Тож кінцеві концептуальні пропозиції дістали певних візуальних змін у рамках первісного тематичного наповнення, що знайшло відображення у презентаціях.

Варіант 1 (автор Микита Агеєнко)

Варіант 2 (автор Євгенія Олійник)

Варіант 3 (автор Сергій Білий)

УВАГА! Голосування відбувається за посиланням: https://brand.dp.ua/voting/

«Розміщення робот фіналістів у відкритому доступі автоматично означає початок Інтернет-голосування громадськості за своїх фаворитів, – каже керівник напрямку брендингу «Агентства розвитку Дніпра» Ярослав Ярошенко.Взяти участь у ньому можна безпосередньо на сайті Ребрендинг міста Дніпро (brand.dp.ua) чи через гіперпосилання на офіційному сайті «Агентства розвитку Дніпра» (dda.dp.ua), починаючи з 11 липня. Усі 10 днів, які триватиме голосування, динаміку голосів можна побачити он-лайн. Конкурс завершить фінальна бренд-сесія, трансляцію якої ми також будемо вести наживо. Кожна з трьох доопрацьованих робіт ще раз отримає експертну оцінку членів Оргкомітету за 7-ма критеріями – оригінальність / унікальність, конкурентність, етичність, лаконічність, привабливість, технологічність, позитивність – від 1 до 10 балів за кожен критерій. Та вирішальне значення матимуть підсумки онлайн-голосування громадськості, за якими роботи отримають ще до 30 балів (відповідно 30-20-10 додаткових балів за І-ІІ-ІІІ місця відповідно). Тож переможця остаточно ми визначимо и оголосимо 20-24 липня. Переможець конкурсу отримує диплом та винагороду від організаторів конкурсу у вигляді 40000 (сорок тисяч) грн. на розробку повноцінного бренд-буку м. Дніпро».

Організатори конкурсу звертаються до дніпрян з проханням взяти активну участь у Інтернет-голосуванні, щоб голос кожного був почутий.