Канатна дорога

h

Опис проекту

Незважаючи на наявність всіх видів транспортних мереж, в місті існує серйозна транспортна проблема. Житлові масиви розташовані на значній відстані. Дорожня мережа не справляється із навантаженням. Щоденно через Центральний міст переміщаються 250 000 осіб. Розведення транспортних потоків по вертикалі — канатні дороги, монорельсові трамваї, будівництво тунелів і естакад — сучасний підхід до вирішення проблеми в умовах історично
сформованої структури міста.

p

Ініціатор проекту

«Агентство розвитку Дніпра» здійснює проектний супровід, проводить презентації в рамках пошуку партнерів і інвесторів. Станом на сьогодні ведеться проектування по визначеній території.

Технічні показники проекту

Кількість станцій

Кількість опор

Кількість гондол на 10 місць

Довжина лінії

N

Перерозподіл пасажиропотоків, зменшення їх щільності на Слобожанському проспекті і на розв'язці з'їду з Центрального мосту на правий берег.

N

Будівництво регіонального автовокзала на кінцевій зупинці канатної дороги "Вул. Василя Сухомлинського" і зменшення кількості міжміського транспорту в межах міста.

N

Поєднання кінцевої зупинки "Площа Героїв Майдану" із станцією метрополітену для збільшення пасажироємності і рентабельності обох видів транспорту.

N

Комплексне використання рекреаційної зони берегу Дніпра в районі Мануйлівського житлового масиву.

N

Створення транспортного вузла "Індустріальний парк" в районі промислової зони "Інтерпайп НТЗ".

Будівництво Індустріального парку з бізнес-центром і мистецьким виставковим комплексом на Слобожанському проспекті надає можливість утворення 5 000 нових робочих місць. Розглядається можливість житлового будівництва на частині цієї теритирії. Індустріальний парк — центр тяжіння на лівому березі.

Економічні показники проекту

32.900.000 €

Очікуваний обсяг інвестицій

2 413 225 €

Середній чистий прибуток за рік (після погашення кредиту)

12,8 років

Період окупності

22 330

Максимальний обсяг перевезень, пас/день

Share This