Опис проєкту
Незважаючи на наявність всіх видів транспортних мереж, в місті існує серйозна транспортна проблема. Житлові масиви розташовані на значній відстані. Дорожня мережа не справляється із навантаженням. Щоденно через Центральний міст переміщаються 250 000 осіб. Розведення транспортних потоків по вертикалі — канатні дороги, монорельсові трамваї, будівництво тунелів і естакад — сучасний підхід до вирішення проблеми в умовах історично сформованої структури міста.
Ініціатор проєкту
«Агентство розвитку Дніпра» здійснює проєктний супровід, проводить презентації в рамках пошуку партнерів і інвесторів. Станом на сьогодні ведеться проєктування по визначеній території.

Технічні показники проєкту
Кількість станцій
Кількість опор
Кількість гондол на 10 місць
Довжина лінії
Перерозподіл пасажиропотоків, зменшення їх щільності на Слобожанському проспекті і на розв'язці з'їду з Центрального мосту на правий берег.

Будівництво регіонального автовокзала на кінцевій зупинці канатної дороги "Вул. Василя Сухомлинського" і зменшення кількості міжміського транспорту в межах міста.

Поєднання кінцевої зупинки "Площа Героїв Майдану" із станцією метрополітену для збільшення пасажироємності і рентабельності обох видів транспорту.

Комплексне використання рекреаційної зони берегу Дніпра в районі Мануйлівського житлового масиву.

Створення транспортного вузла "Індустріальний парк" в районі промислової зони "Інтерпайп НТЗ".
Будівництво Індустріального парку з бізнес-центром і мистецьким виставковим комплексом на Слобожанському проспекті надає можливість утворення 5 000 нових робочих місць. Розглядається можливість житлового будівництва на частині цієї теритирії. Індустріальний парк — центр тяжіння на лівому березі.
