Основні завдання Агентства

  1. Розробка принципово нової стратегії розвитку міста  та  плану її реалізації.
  2. Формування нового іміджу міста. Ребрендінг та розвиток туризму.
  3. Аналіз та удосконалення бізнес проектів та проектів розвитку, в тому числі у сфері енергозбереження та екології. Супроводження  проектів у процесі втілення.
  4. Супроводження  інвесторів.
  5. Залучення ресурсів для розвитку поза міським бюджетом (грантових, позикових, з державного  фонду  регіонального розвитку, інвестиційних).

Функції

  • Підтримка розвитку підприємництва і індустріального розвитку.
  • Підтримка розвитку експорту.
  • Створення технологічного, наукового і індустріального  парків.
  • Розвиток державно-приватного партнерства.
  • Проведення круглих столів, виставок, форумів та фестивалів.
  • Проведення виставки – форуму DNIPRO ART-INDUSTRIAL.
  • Ребрендінг міста Дніпра.
  • Розвиток туризму.

Нова концепція розвитку Дніпра

  • Нову концепцію розвитку міста потрібно побудувати на двох стовпах:
  1. Дніпро – комфортний простір для проживання.
  2. Дніпро – технологічний, індустріальний, науковий  бізнес-хаб.
  • Місто Дніпро повинне створити своє власне нове обличчя – це не Львів (туризм + ІТ), не Одеса (туризм  + транспортний  хаб), не Київ (столиця + фінансовий центр)

Розділи концепції

  1. Дніпро – комфортний простір для проживання
  • За рахунок подолання екологічної проблеми та туристичного ребрендінгу місто Дніпро перетворюється на аналог Відня, Монреаля, Сеула – в якому можна жити, як в курортному місці та центрі бізнесу. Це веде до припливу активного населення з усієї України та світу
  • Відпрацьовується створення нової ідентичності – глобального політичного українця на основі концепції Дніпроцентризму
  1. Дніпро – технологічний, індустріальний, науковий бізнес-хаб
  • Місто позиціюється, як «теплиця» для дрібних і середніх промислових виробництв, локація для місцевих та  глобальних  винахідників, для яких створені спеціальні умови розвитку. Створюються майданчики для переносу бізнесу з інших регіонів.
  • Відпрацьовується «японська модель» – коли в кластерах стратегічні великі компанії організують основний процес, а малі і середні входять в ланцюги постачання та складальні виробництва. Акцент на комплексі ІТ та матеріального виробництва.

Окреме стратегічне завдання – подолання екологічних  проблем протягом 10 років

  • Підняття місцевих екологічних податків та встановлення нових – на рівні, коли сплата податку протягом 7 років відповідає обсягу інвестиції в модернізацію шкідливих виробництв чи їх перенесення за межі міста.
  • Домовленість з місцевими власниками виробництв про програму модернізації для кардинального зменшення викидів та повної ліквідації екологічних проблем.