Щоб бути конкурентоспроможними на світовому ринку, не достатньо бути лише інвестиційно привабливим містом з високою якістю життя, багатою історією та культурою. Місту потрібно вміти себе показати, розрекламувати, закохати, заінтригувати, привабити. Воно повинно говорити про свої переваги та досягнення, і його голос повинен бути чутним за межами державних кордонів. Для цього і потрібен маркетинг та брендинг міст – щоб привернути увагу потенційних інвесторів та туристів, що матиме результатом ефективний розвиток місцевої економіки.

Саме цю тему обговорювали на міжнародній конференції «Місце України у світі: муніципальний маркетинг і брендинг», яка організована Проектом Федерації канадських муніципалітетів та Асоціації міст України «Партнерство для розвитку міст» (ПРОМІС) і пройшла у Києві.

За совами керівника напрямку ребрендінгу та іміджу «Агентство розвитку Дніпра» Ярослава Ярошенка, це була чудова можливість обмінятись досвідом з колегами, міжнародними і українськими експертами, фахівцівцями-практиками, які мають значний досвід у цій сфері: «Так як у 2017-2018 роках у нашому місті теж відбувся процес ребрендингу, то досвід Дніпра їх дуже цікавить».

Зі свого боку, неабияким корисним для України, насамперед, для м. Дніпра, є польський досвід, зізнається Ярослав Ярошенко. Адже Польща в недалекому минулому пройшла шлях урбаністичних трансформацій: наприклад, у Лодзі, яке переживало економічний та культурний занепад після Другової світової війни, відбувалася ревіталізація міського середовища, здійснилося впровадження проектів трансформації в туристичній індустрії та маркетингова діяльність як на польському, так і міжнародному ринках.

Тож, Дніпро, на прикладі таких проектів, як Industrial Park «Innovation Forpost» – у світовому тренді.