Цьогоріччя в рамках однієї з найбільших туристичних виставок – ITB Berlin – місто Дніпро було представлено на загальноукраїнському стенді разом з Києвом, Львовом, Харковом, Одесою та Чернівцями. Концепція стенду в Берліні – VisitUkraine: Україна – нове європейське місце призначення, яке ще не до кінця відкрито світу.

«Місто Дніпро на ITB Berlin другий рік поспіль, – каже керівниця туристичного напрямку «Агентства розвитку Дніпра» Анна Колєда. – Світовий туризм зростає. Темпи пришвидшуються, де він серед топ-пріоритетів розвитку економіки держави. Міста розвиваються, займають значний сегмент ринку, отже – повинні представляти свій продукт та презентувати на виставках. Бо, якщо нас немає на виставках, в нас немає й туризму. Не для нас. Для всього іншого світу. Виставка задля того, щоб зустрічатись з основними туроператорами, медіа, щоб місто було на слуху.

Тішуся зустрічі зі старими знайомими Viking Cruises (чиї круїзні кораблі повернулися минулого року до міста Дніпро) та новиною, що вони скористались нашими рекомендаціями та розробили факультативи для відвідування, серед яких – Менора, Музей Машини часу та інші точки тяжіння у нашому місті.

Взагалі-то на таких масштабних виставках, як ITB Berlin, потрібно більш представників бізнесу Дніпра. Дуже хочу, щоб були партнери, які готові приймати туристів та надавати якісні послуги, як це комплексно робить Київ: розміщення готелі, турсупровід, туроператори, транспортні компанії. Щоб за нашими можливими маршрутами стояли люди, які можуть ці продукти реалізувати на практиці.

Сучасні туристи дуже різні: хтось цікавиться архітектурою, хтось заводами, а хтось річкою.
Ми викристалізовуваємо турпродукт і бачимо, як реагує ринок на пропозиції. Зрозумілі обмеження, на кшталт аеропорту, вірю, раніше чи пізніше будуть прибрані. Наразі ми ідемо у партнерство зі сусідніми містами задля спільних презентації. Працюємо над тим, щоб провідні туроператори включили м. Дніпро у свої маршрути.

Із свіжих спойлерів – 12-14 квітня у місті заплановано проведення Dnipro Space Weekends, в рамках якого буде велика програма для дітей та дорослих».

Виставка ITB Berlin-2019 проходила з 6 по 10 березня. Участь у ній взяли понад 10 тисяч компаній і 181 країна. Кількість відвідувачів близько 170 тисяч осіб, з них 110 тисяч – фахівці. В рамках експо також пройшов найбільший у світі спеціалізований конгрес у сфері турбізнесу.

Share This