Про це стало відомо під час презентації на 25-му Міжнародному туристичному салоні «Україна» – UITM’2018, участь в якому взяло місто Дніпро.

«Невід’ємною складовою розвитку кожного регіону та країни в цілому є брендинг дестинацій як ключовий елемент маркетингу територій, – каже керівниця напрямку туризму «Агентство розвитку Дніпра» Анна Колєда. – Так, іграшкові моделі нових дніпровських тролейбусів, які з’явились нещодавно, відразу привернули увагу чисельної аудиторії. Бо це елемент візуальної комунікації, один із шляхів ототожнювання себе із рідним містом, виховання з дитячих років любові до нього, не кажучи вже за просування. Тож, для нас не було питання – чи долучитись до проекту IDS Borjomi Ukraine – «Міста України». По-перше, це – емоційний проект, що створює настрій завдяки намальованим образам і символізму Дніпра. А по-друге, це яскравий приклад ко-бренду приватної компанії та міст України». 

За словами ініціатора проекту президента Національної туристичної організації України Івана Ліптуги, в лімітовану колекцію (10 мільйонів пляшок мінеральної води ТМ «Моршинська») увійшли 5 туристичних брендів міст України. Вона покликана надихнути красою і атмосферою кожного з міст – Львова, Одеси, Харкова, Дніпра і Києва. У дизайні кожної етикетки поєднуються по три мурали, впізнавані ландшафти і логотип міста.

«Арт-проект «Міста України» використовує етикетку, як об’єкт образотворчого мистецтва, здатний зміцнити зв’язки між людьми, що живуть в різних містах, нагадати про рідне місто тим, хто переїхав, і послужити коротким оглядом яскравих і символічних муралів, які формують атмосферу українських міст сьогодні» підсумовує Іван Ліптуга.

Серія води «Міста України» з’явиться в магазинах всієї країни вже з кінця жовтня.

Share This