20 червня, під час 33-ї чергової сесії міської ради Дніпра, депутати ухвалили стратегію позиціонування та просування бренда міста. Ініціативу реалізовуватимуть у найближчі два роки.

Упізнаваність бренда міста – це декілька етапів роботи. Спочатку планують створити платформу його розвитку. Це, зокрема, формування іміджевої концепції та розвиток основного акценту, з яким асоціюватиметься саме місто Дніпро. Далі бренд має нарощувати свою ринкову вартість. Урешті попит на бренд повинен стабілізуватися. Для цього фахівці підготують відповідну нормативно-правову базу, а також організують менеджмент дизайну міста та моніторинг інформаційного простору.

Згідно зі стратегією, сформований бренд підвищить туристичну та інвестиційну привабливість Дніпра. А це сприятиме створенню нових робочих місць, соціальному та культурному розвитку міста.

Розробці стратегії позиціонування та просування бренда міста Дніпра передувала тривала робота, організована на базі комунального підприємства «Агентство розвитку Дніпра». Протягом минулого року було проведено 4 стратегічні бренд-сесії та анкетування, у якому взяли участь понад 1000 дніпрян.

Нагадаємо, загальний імідж Дніпра, за даними контент-аналізу публікацій у ЗМІ, найбільше пов’язаний з індустріальними течіями, форпостом патріотизму, а також космосом і річкою Дніпро.