На минулому тижні у Києві, в рамках Міжнародної туристичної виставки UITT, участь у якій другий рік поспіль взяв Дніпро, відбувся круглий стіл «2018 – рік гастротуризму». До обговорення, що тривало 3,5 години, долучилися 25 спікерів, зокрема, найкращі ресторатори, винороби, гастрономічні експерти, організатори фестивалів їжі, бармени, керівники фермерських господарств, туроператори.

Учасники дискусії висловили свої думки щодо того, якою має бути національна гастрономічна ідея з точки зору туризму. Крім цього, йшлося про підготовку українських шеф-кухарів та пошук шляхів об’єднання фермерів, котрі виготовляють смачний український продукт, адже національна їжа є основою будь-якого гастрономічного туру у Європі.

«Місту Дніпру необхідно віднайти власні родзинки й розвивати локальну кухню. А вона є. Мусимо відходити від формату «суші-піца-караоке-кальяни» та знайти автентичні проекти. Слід привчати насамперед себе до українських страв, до сучасного смачного та легкого формату. Мусимо любити українське й робити українське, тому що продукт, зроблений з любов’ю, – класний. Наша українська дніпровська кухня варта того, щоб її впізнавали у світі!» – каже керівник туристичного напрямку «Агентства розвитку Дніпра» Анна Колєда.

Нагадаємо, нещодавно міський голова Дніпра Борис Філатов на своїй сторінці у соцмережі заявив, що необхідно створити продукт, який асоціюватиметься з містом: «Місто має потребу у своєму продукті – маленькій, але приємній деталі, яка буде потрібна кожному приїжджому. Обговорив із представниками харчової промисловості, що вони можуть виробляти такого смачного, а місто візьме на себе промо та рекламу».

Share This