6 грудня під час 27-ої чергової сесії міськради депутати ухвалили стратегію туристичного потенціалу міста на 2018–2027 роки та Програму активізації туристичного потенціалу на 2018–2020 роки. Автор ініціативи – Володимир Панченко, депутат міськради і директор «Агентства розвитку Дніпра».

Протягом майже десятиліття у мерії хочуть сформувати туристичний імідж. До роботи долучатимуть бізнес і громадськість. У міськраді переконані: розвиток туризму дозволить не лише створити нові робочі місця, а й підняти професійний рівень та конкурентоздатність міста.

Зокрема, один із напрямків стратегії – так званий МІСЕ-туризм, зустрічі, конференції та форуми. Парки, річка, низка історичних пам’яток від епохи козацтва до новітньої історії, а також пам’ятники археології. Їх у місті близько 20.

Щодо іміджу міста автори стратегії пропонують декілька варіантів. Це: форпост нації, осередок патріотизму, місто-космос, де багато можливостей для ініціативних людей, а також місто, де перетинаються різні культури та стилі життя. Остаточний імідж ще треба сформувати.

Можливі концепції – це автобусні екскурсії, відвідування музеїв, що розповідають про героїзм військових, лікарів та волонтерів у зоні АТО та під час Революції Гідності.

Автори стратегії пропонують такі ідеї, як «Дніпро єврейський», де передбачені екскурсії до культурного центру «Менора» та частування стравами національної єврейської кухні, «Дніпро німецький» – відвідини ботанічного саду ДНУ та Євангельсько-лютеранської церкви, екскурсії місцями, що пов’язані з етнічними німцями.

«Дніпро гастрономічний» – заохочення креативних підходів у ресторанному бізнесі, розвиток локальної кухні. «Дніпро інноваційно-космічний» – відвідування ракетобудівного комплексу ВО «Південмаш» і КБ «Південне», а також Національного центру аерокосмічної освіти молоді ім. О. М. Макарова та участь у тематичних наукових конференціях.

Серед перспектив розвитку туризму вбачають розвиток річкового транспорту і спортивного потенціалу річки. Це – екскурсії акваторією, а також яхтинг і каякінг.

Водночас у рамках програми заплановано налагодження роботи туристично-інформаційного центру та розвиток систему туристичної навігації. Також у місті хочуть започаткувати навчальні програми для підприємців і персоналу, що стосуються туристичного бізнесу.

Крім того, в рамках програми розроблятимуть документацію щодо створення виставкового та історико-культурного центрів «Парк тоталітарного періоду» і «Стара Самарь».