Про це стало відомо під час прес-конференції, яка відбулась 09 серпня 2017р. в медіа-центрі Інформатор за участю директора «Агентства розвитку Дніпра» Володимира Панченка, керівник програми EGAP Dnipro, ГО «Центр Практичних Інновацій» Сергія Довгополого та керівника напрямку брендингу «Агентства розвитку Дніпра» Ярослава Ярошенка.

Нагадуємо, за підсумками інтернет-голосування із використанням системи BankID відповідно до Положення про конкурс робота Сергія Білого «Дніпро – хвилююче місто» отримала 20 балів (роботи ще двох фіналістів Євгенії Олійник (космічна ракета) 30 балів та Микити Агеєнка (Dnipro – In the heart of Ukraine) 10 балів відповідно)).

Фінальне оцінювання конкурсних робіт 16-ма членами Оргкомітету принесло учасникам середню оцінку: 51,75 – Сергій Білий, 35,43 – Євгенія Олійник, 47,43 – Микита Агеєнко.

Таким чином, роботу Сергія Білого «Дніпро – хвилююче місто» із загальною сумою балів 71,75 оголошено переможцем Конкурсу на найкращу концептуальну ідею бренду м. Дніпро та його логотипу (подальші місця: Євгенія Олійник (65,43), Микита Агеєнко (57,43)).

Подивитися повне відео прес-конференції та почути відповіді на питання про подальші кроки можна за посиланням: https://www.facebook.com/DniproDevelopmentAgency/videos/844020255773440/