Підбиття підсумків проходило під час відкритої бренд-сесії в «Агентстві розвитку Дніпра» за участю конкурсантів та широких кіл громадськості.

Конкурс, оголошений 8 червня, виявив не аби яку зацікавленість у громади, навіть спонукавши організаторів продовжити на тиждень, до 30 червня, прийом заявок на I-ий етап, з огляду на чисельні прохання потенційних учасників.

«Ми вважали і вважаємо, що саме містяни, які живуть, працюють, переймаються проблемами нашого міста, мають першочергове право визначитися щодо концептуальної ідеї бренду м. Дніпро та його логотипу, – каже директор «Агентства розвитку Дніпра» Володимир Панченко. – Тож оголошенню конкурсу передувала кропітка підготовча робота. Аби побачити «погляд у майбутнє» саме громади, активних містян, їх сценарне прогнозування та готовність ототожнювати той чи іншій бренд сучасного міста, починаючи з 13 квітня, ми проводили он-лайн соціологічне опитування, присвячене іміджу нашого міста. Результати-висновки опитування за 32 пунктами, у якому взяли участь понад 1 тисяча дніпрян, було надано кожному учаснику конкурсу для врахування виявлених ідентичностей під час розробок концепцій. А про прозорі умови конкурсу ми наголосили під час двох прес-конференцій та у публікаціях і відео-сюжетах у ЗМІ. Тож їх і надалі дотримуємось».

Отже, загальна кількість робот, наданих на I-й етап конкурсу сягнула цифри у 51 концепцію.

«Ми щиро вдячні кожному учаснику, – каже керівник напрямку брендингу «Агентства розвитку Дніпра» Ярослав Ярошенко. – І тим, хто продемонстрував навіть на етапі подання візії ґрунтовний підхід, маючий шалений досвід, і тим, для кого, ймовірно, участь у нашому конкурсі – лише перша ластівка. Та досвід учасників був не до чого. Адже неупереджене журі, Оргкомітет конкурсу у складі 16 експертів, оцінював роботи за 7-ма критеріями (оригінальність / унікальність, конкурентність, етичність, лаконічність, привабливість, технологічність, позитивність), виставляючи від 1 до 10 балів за кожним».

Тож трійка фіналістів, хто пройшов у II-й етап конкурсу виглядає наступним чином:
1. Микита Агеєнко – кількість балів 50,64 (№ роботи 40) .
2. Євгенія Олійник – кількість балів 46,07 (№ роботи 38).
3. Сергій Білий – кількість балів 36,78 (№ роботи 08).

Що далі?

«А далі, – продовжує Ярослав Ярошенко, – до 7-го липня фіналісти мають нагоду доопрацювати свої роботи згідно із наданими рекомендаціями від Оргкомітету конкурсу. Після чого розпочнеться ІІІ етап – фінал (10.07 – 19.07) – оприлюднення конкурсних робіт трьох фіналістів та онлайн-голосування за найкращу концептуальну пропозицію та логотип протягом 10 днів на офіційному сайті «Агентства розвитку Дніпра» (dda.dp.ua), сайті Ребрендинг міста Дніпро (brand.dp.ua). Роботи-переможці, окрім експертної оцінки Оргкомітету (за 7-ма критеріями), за підсумками онлайн-голосування отримають до 30 балів (відповідно 30-20-10 додаткових балів за І-ІІ-ІІІ місця відповідно). Тож переможця остаточно ми визначимо и оголосимо 20-24 липня».

До речі, переможець конкурсу отримує диплом та винагороду від організаторів конкурсу у вигляді 40 000 (сорок тисяч) грн. на розробку повноцінного бренд-буку, який сприятиме формуванню корпоративної культури міста, просуванню позитивного іміджу Дніпра в Україні та за кордоном і використовуватиметься в інформаційно-рекламних заходах, спрямованих на промоцію культурного, економічного, наукового та туристичного потенціалу міста.

Індустріальний парк у м. Дніпро

Слідкуйте за новинами