Прийом заявок та концептуальних пропозицій триватиме до кінця червня.

Згідно із Положенням про відкритий творчий конкурс на кращу концептуальну ідею бренду м. Дніпро та його логотипу І відбірковий етап – прийом заявок та концептуальних пропозицій – мав продовжуватися впродовж 15 днів з моменту оголошення конкурсу (08.06 – 23.06.2017).

 «З огляду на чисельні звернення від громади, прохання потенційних учасників продовжити прийом заявок щодо участі в конкурсі, – каже керівник напрямку брендингу «Агентства розвитку Дніпра» Ярослав Ярошенко, – у відповідності до Положення ми винесли пропозицію продовжити строки на 1 (один) тиждень на розгляд 16-х членів Оргкомітету та визначитися за питанням шляхом голосування. Пропозиція була схвалена.

 Тож, конкурс і надалі проводиться у ІІІ етапи. Але із урахуванням нових термінів:

  • І етап – відбірковий – прийом заявок та концептуальних пропозицій триває до 30 червня 2017 р. включно.
  • ІІ етап – півфінал– відбір Оргкомітетом в рамках відкритої бренд-сесії, трьох основних концептуальних ідей (з логотипом включно) пройде 03.07 – 07.07.2017.
  • ІІІ етап – фінал – складатиметься з оприлюднення конкурсних робіт трьох фіналістів (10.07 – 14.07.2017) та онлайн- голосування за найкращу концептуальну пропозицію та логотип протягом 10 днів».

Нагадуємо, що метою відкритого творчого конкурсу, оголошеного «Агентством розвитку Дніпра», є створення та визначення концептуальної ідеї та логотипу міста Дніпро, які будуть спрямовані на формування корпоративної культури міста, просування позитивного іміджу Дніпра в Україні та за кордоном, та використовуватимуться в інформаційно-рекламних заходах, спрямованих на промоцію культурного, економічного, наукового та соціального потенціалу міста.

Всім учасникам надається можливість ознайомитись з результатами соціологічного дослідження, SWOT-аналізу, попередніми концепціями бренду міста Дніпро, заповнивши заявку на участь у конкурсі та надіславши її до 30 червня 2017 р. на пошту info@brand.dp.ua з позначкою «Заявка».

Детальніша інформація у Положенні про відкритий творчий конкурс на кращу концептуальну ідею бренду м. Дніпро та його логотипу.