До обговорення висунутих командою стратегії ідей долучилися найактивніші учасники та експерти ринку, небайдужі до туризму та його майбутнього –власники туристичного та готельного бізнесу, гіди, культурологи, історики.

Експертами робочої групи з написання стратегії активізації туризму у м. Дніпро 2017-2020 рр. було представлено драфт туристичної стратегії міста Дніпро.

Так, Юлія Забалдіна, доцент кафедри туризму та рекреації КНТЕУ, презентувала основні напрямки, які були обрані для розвитку міста та докладно зупинилася на аналізі туристичних потоків м. Дніпро, статистики, та соціологічних опитувань, що лягло в основу вибору напрямків для розвитку. Зокрема, були детально розглянуті питання інфраструктури, розміщення, об’єктів та необхідних івентів, які мають підкріплювати кожен з напрямків.

Зі свого боку, модератор заходу, керівник творчого об’єднання «Славута» Валерія Бондаренко, надала ґрунтовне роз’яснення щодо формату взаємодії громадськості бізнесу та влади з використанням елементів моделі державно-приватного партнерства для активізації визначених пріоритетних напрямків. Конкретні рекомендації бізнесу, владі та громадськості були сформовані в рамках подальшого брейн-штормінгу з активістами туристичного ринку міста.

«Розглянувши портрет місцевого туриста – звідки він приїхав, з якою метою, скільки часу проводить у м. Дніпро та скільки грошей залишає, та поєднавши цю інформацію з даними про те, з чого наразі складається туристичний продукт нашого міста, на суспільному обговоренні були доопрацьовані основні напрямки для розвитку, – заначила Анна Колєда, керівник туристичного напрямку «Агентства розвитку Дніпра». –  Ними стали: 1. Дніпро індустріально-діловий (бізнес, МІСЕ) 2. Міський оглядовий, патріотичний 3. Дніпро на Дніпрі (водний) 4. Інноваційно-космічний 5. Дніпро – перехресний – міжнаціональний».

За підсумками брейн-шторму, команда отримала позитивний зворотній зв’язок від містян, які дуже гарно знають своє місто і свій бізнес, і в цілому погодились з наданими пропозиціями та стали джерелом ідей та конкретних пропозицій, які найближчим часом будуть проаналізовані та враховані експертами при написанні  заключного варіанту документу.

Надалі захід мав своє продовження у стінах університету Альфреда Нобеля, який підтвердив свій статус інноваційного навчального закладу, давши старт креативній лабораторії інновацій – створенню цікавого космічно-інноваційного маршруту. Адже їх головна меморіальна гордість – планета Альфреда Нобеля – пам’ятний знак висотою 5м із символічною земною кулею діаметром 3м, виготовлений, до речі, із матеріалів утилізованих стратегічних ракет, із зображенням всіх лауреатів Нобелівської премії (починаючи з 1901 р.) на бронзових медалях та фігурою музи науки.