На цьому наголосили учасники прес-конференції «Презентація результатів соціологічного дослідження «Імідж міста Дніпро», яка відбулась 8-го червня в офісі «Агентства розвитку Дніпра».

Захід був складової частиною бренд-сесії «Ребрендинг міста Дніпро: подальші кроки», на яку окрім журналістів було запрошено представників органів місцевого самоврядування, керівників комунальних підприємств, туристичних організацій, громадських організацій, навчальних закладів, власники та керівників готельно-ресторанного бізнесу. Адже лейтмотивом стало оголошення про проведення конкурсу. Задля максимального прозорого висвітлення теми подія транслювалась в режимі он-лайн.

Подякувавши за візит директору департаменту туризму і курортів Міністерства економічного розвитку України Івану Ліптузі, який завітав у м. Дніпро прямо із м. Кишинева (Молдова), де брав участь у роботі міжнародного форуму всесвітньої туристичної організації (ВТО), директор «Агентства розвитку Дніпра» Володимир Панченко зазначив: «Ми свідомо очікуємо на здорову порцію критики з боку знавців проведення соціологічних досліджень щодо опитування, присвячене іміджу нашого міста, яке проходило он-лайн, починаючи з 13 квітня цього року. Та ми мали на меті побачити «погляд у майбутнє» саме громади, активних містян їх сценарне прогнозування та готовність ототожнювати той чи іншій бренд сучасного міста».

Іван Ліптуга відмітив відкритість у підходах агентства до висвітлення процесів ребрендінгу та наголосив, що територіальний брендинг є невід’ємною складовою розвитку туристичних дестинацій: «У сучасному світі міста дедалі активніше конкурують між собою у всіх сферах, у тому числі у туристичній. Як показують данні ВТО у світі наявна значна динаміка зростання туристичної активності. Люди стали більше подорожувати та відкривати для себе нові, раніше невідомі місця. Місто Дніпро з його наявним туристичним потенціалом за умови впровадження вдалого бренду має значні переваги не тільки у своєму регіоні, але й в Україні загалом. Містяни повинні зрозуміти, що розвиток туристичної галузі є своєрідним локомотивом розвитку міста, підтягуючи за собою бізнес, інвестиції і т.д. Зараз на всеукраїнському рівні ми розглядаємо м. Дніпро як пілотний проект з впровадження ефективного територіального маркетингу, спрямованого на залучення нових туристичних потоків, інвесторів та всебічний, комплексний розвиток території. Невід’ємною складовою цього є бренд міста та його візуальна частина у вигляді логотипу».

Керівник напрямку брендингу «Агентства розвитку Дніпра» Ярослав Ярошенко презентував результати соціологічного дослідження «Імідж міста Дніпро»: «Онлайн опитування було одним з елементів нашого дослідження іміджу міста Дніпро. В результаті анкетування, у якому взяли участь понад 1 тисячу дніпрян, було виявлено цілу низку ідентичностей. Бренд міста передусім має базуватися на реальності і виходити з ідентичності території. Самі виявлення таких ідентичностей ми ставили за мету  дослідження. Наш Дніпро – велике багатогранне місто з високим інтелектуальним потенціалом. Зрозуміло, що кожен бачить місто по-своєму, але є речі, які дійсно нас об’єднують, речі які роблять нас ДНІПРЯНАМИ. Результати дослідження ми опублікуємо найближчим часом на нашому сайті. Вони будуть доступні всім бажаючим, у тому числі учасникам конкурсу на найкращу концептуальну пропозицію м. Дніпро. Конкурс буде проходити у три етапи з метою відбору найкращих пропозицій та подачі їх на громадське обговорення та голосування. Детальніше на сайті агентства – http://dda.dp.ua».

Підсумовуючи прес-конференцію, експерт з питань брендингу територій та гастрономічного туризму Олена Мотузенко зазначила: «Коли ми говоримо про бренд ми повинні розуміти, що це – не завершене явище, це активний процес, у який залучене, так чи інакше, все населення міста. Ми зараз знаходимось на етапі розробки бренду, одним з важливих елементів якого стало проведення соціологічного дослідження. Цьому передували аудит дестинації (м. Дніпро), SWOT аналіз існуючого бренду, який ми також обговорили на нашій попередній бренд-сесії, та інші елементи. Тож оголошений сьогодні конкурс на кращу концептуальну ідею бренду м. Дніпро та його логотипу є нашим наступним дієвим кроком у розробці бренду».

Подивитися повну версію прес-конференції можна за посиланням: https://youtu.be/0Si_ZrUYLxM

Share This