Метою заходу стало обговорення із громадськістю, з впливовими представниками різних спільнот міста, галузевими топ-менеджерами бізнесу, освіти, медицини, спорту, місцевого самоврядування синергетичного ефекту формування нового бренду міста Дніпро з проекцією розвитку ділового туризму та залучення інвестицій.

Незважаючи на примхи погоди, яка зранку 19 квітня підготувала сніговий «сюрприз» містянам та гостям, захід в офісі «Агентства розвитку Дніпра» по вул. Воскресенській, 14, зібрав понад 50 учасників із різних куточків України. Отже, настрій не було зіпсовано навіть екстремальним поверненням зими. Та й тема зобов’язувала.

Відкриваючи бренд-сесію, директор «Агентства розвитку Дніпра» Володимир Панченко зазначив: «Це дуже символічно, що одночасно із цим важливим заходом в агентстві тривають перемовини із західним партнером стосовно залучення інвестицій у місто задля запуску нового виробництва. Це цілком відображає нашу стратегічну візію: Дніпро – місто, в якому не лише комфортно жити та перебувати гостям, але й заробляти інвесторам, що створює додаткові робочі місця через залучені зовнішні та внутрішні інвестиції».

Керівник напрямку ребредингу та іміджу Ярослав Ярошенко презентував напрацювання агентства у формуванні нового бренду міста Дніпро та ознайомив присутніх із його сучасним станом, провівши ґрунтовний аналіз досвіду міста у попередні роки.

Надалі слово взяли запрошені експерти. Так, Олександр Дмитрук, експерт з питань урбаністики та екотуризму, завідувач кафедри географії України Київського національного університету імені Тараса Шевченка, детально зупинився на ефективних прикладах міжнародного та українського досвіду розбудови бренду міста. Олена Мотузенко, експерт з питань брендингу територій та гастрономічного туризму, доцент кафедри географії України КНУ, розповіла про те, яку роль відіграють маркери динамічної сукупної ідентичності – адже сприйняття бренду міста відвідувачем відштовхується від безпосереднього сприйняття місцевою громадою.

У другій частині бренд-сесії на учасників чекав справжній мозковий штурм. Їм було запропоновано розділитися на умовні робочі групи та за результатами доповідей спікерів, обговорення сильних та слабких сторін Дніпра, погроз та можливостей, скласти SWOT-аналіз. Після чого кожна робоча група презентувала своє бачення позиціонування міста, вимог до логотипу та інше. Та переможців, як і планувалося, не мало бути. Адже справжніми переможцями в підсумку мають стати саме усі дніпряни, які зберігатимуть свій генетичний код, свою ідентичність із покоління в покоління.

А це – справа не одного дня. Отже, робота «Агентства розвитку Дніпра» у цьому напрямку триватиме і надалі. Та найголовніше, що саме зараз ви можете зробити свій внесок у справу розбудови нового бренду міста Дніпро, взявши участь у соціологічному опитуванні за посиланням: https://brand.dp.ua/anketa/. Ваша думка дуже важлива для нас! Результати дослідження будуть використані у формуванні майбутнього позитивного іміджу нашого міста.