З нагоди Всесвітнього дня екскурсовода, 21 лютого Дніпропетровською обласною державною адміністрацією та Дніпропетровським університетом ім. Альфреда Нобеля був організований ІІ форум «Туристично-екскурсійна справа як важіль розвитку регіону». В його роботі активну участь взяли співробітники Агентства розвитку Дніпра: Анна Колєда, Юрій Фанигін та Ярослав Ярошенко.

Форум розпочався з наради у Дніпропетровській обласній державній адміністрації. Присутні представники туристичних агентств, громадські діячі та викладачі ВНЗ обговорили стан справ у туристичній сфері Дніпра та висловили свої пропозиції владі. Більшість пропозицій стосувалася поліпшення інфраструктури: стану доріг, реставрації фасадів, боротьби з нав’язливою зовнішньою рекламою та несумлінною роботою комунальних служб.

Анна Колєда зазначила, що ефективне розв’язання цих питань можливе лише у рамках державно-приватного партнерства, налагодженням якого у галузі туризму займається Агентство розвитку Дніпра.

Продовження форуму відбулося у стінах Дніпропетровського університету ім. Альфреда Нобеля, де у ролі спікерів виступили викладачі університету, співробітники туристичних компаній, екскурсоводи та представники громадських організацій.

Питання необхідності ребрендингу нашого міста підняв Ярослав Ярошенко. У ході обговорення існуючого бренду та логотипу Дніпра з учасниками форуму вкотре гостро постало питання про необхідність його доопрацювання. Також з’ясувалося, що студенти не обтяжені радянським стереотипом про «закритість» нашого міста. Навпаки, вони бачать Дніпро як сучасне місто, відкрите для всіх і прагнуть показати його світу.

На форумі досвідом своєї роботи поділився також Юрій Фанигін, який розповів про Музей АТО, що вже став однією з найвизначніших туристичних принад нашого міста. Він розповів як створювалась та наповнювалась експозиція і відмітив важливість цього місця не тільки як туристичного об’єкту, але й як місця патріотичного виховання молоді.

Учасники форуму у своїх доповідях вкотре підтвердили, що наш край і наше місто Дніпро, зокрема, мають значний потенціал для розвитку туризму, який можливо повною мірою реалізувати тільки маючи чітку стратегію розвитку туризму та консолідуючи зусилля всіх учасників туристичного ринку. Для цього необхідно виробити ефективний алгоритм взаємодії між бізнесом, владою та громадою і вже зараз, на практиці, розпочати його відпрацювання.

Святослав Лобода

[embedyt] http://www.youtube.com/watch?v=5NYBCxqy00M[/embedyt]