img_378115 листопада розпочало свою роботу Агентство розвитку Дніпра. Мета нової структури -– розробка та втілення нового формату стратегічного розвитку міста, підтримка всіх складових такого розвитку – зміна іміджу міста та його бізнес-моделі для розбудови успішного і комфортного мегаполісу в глобальному світі, що є магнітом для нових людей , ідей і грошей.

Агентство – це комунальне підприємство, що підпорядковане Дніпровській міській раді. І це є важливою перевагою всіх, хто планує працювати з  бізнес-середовищем Дніпра. Адже фактично КП буде виконувати роль «живого» бізнес-хабу, який є провідником-зв’язківцем між бізнесом и місцевою владою.

«Сьогодні ми даємо старт новому проекту, який дає надію для всіх нас – мешканців Дніпра, в першу чергу, але і окремо депутатів, співробітників міськради, які щоденно працюють над завданнями покращення життя у місті», – зазначила начальник Управління економічного розвитку та інвестицій Департаменту економіки, фінансів і міського бюджету Наталя Чернишова. – «Дніпро подолав довгий шлях, перш ніж агентство було створено. В багатьох містах України вже створені подібні структури. Але це дає нам можливість врахувати їх досвід, їх помилки і стати першими в Україні, стати кращими».

До функцій Агентства входять розробка стратегії розвитку міста, сприяння розвитку бізнес-проектів, залучення інвестицій та ребрендінг.  Але головна функція – це інтелектуальний продукт, ініціація якомога більшої кількості нових проектів, супровід існуючих проектів, залучення максимального донорських, грантових та інших джерел фінансових надходжень.

Звичайно, в місті вже розроблялися стратегії розвитку, однак на певному етапі робота була призупинена. Але вона не пішла намарно – наразі вони стануть базовими для подальшої роботи. Вже наступного року стане можливим втілення перших проектів на підставі залучення донорських та грантових коштів.

Концепція розвитку Дніпра має 3 складових. Перша і головна – це комфортне для життя місто.
«Саме завдяки ребрендінгу місто Дніпро перетворюється на аналог Відня, Монреаля, Сеула – в якому можна жити як в курортному місці та центрі бізнесу», – зазначає директор КП Володимир Панченко. – «Це  призведе до припливу активного населення з усієї України та світу. Серед нових концептуальних інструментів використовуватимемо  нову модель простору, комфортного для проживання, – «український Амстердам»: місто на річці з невисокою забудовою, яку втілюватимемо спільно з архітектурним управлінням», – додав Володимир Панченко.

Також нове позиціонування Дніпра забезпечить розвиток туристичної галузі. Славетна історія, різноманітні природні ландшафти, наявність чисельних туристичних об’єктів у поєднанні з підтримкою влади у створенні інфраструктури дозволять перетворити Дніпро на туристичний центр Придніпров’я, який щороку буде приймати близько 1,5 млн осіб.

Наступна складова – підтримка малого і середнього бізнесу.

«В питанні супроводження бізнесу ми, звичайно, відрізняємося від подібних проектів. Ми не підтримуємо концепцію «єдиного вікна» – вона «мертва». Ми беремо інвестора і дбайливо ведемо його на кожному етапі роботи. Ми турбуємось за кожну людину, яка вирішила, що має причини інвестувати у Дніпрі», – підкреслює Володимир Панченко.

В рамках розвитку цього напрямку роботу вже 16 листопада розпочинається конкурс бізнес-планів на основі стандарту UNIDO для створення реальної бізнесової мапи міста. Переможці отримають на розвиток власної справи від 30 тис. до 2,5 млн доларів.

Особлива увага буде приділятись проектам, пов’язаним з екологією міста та енергозбереженням.

Одна із центральних подій, яку організує агентство наступного року, – Економічний форум та виставка «Дніпро-Арт-Індастріал». Форум об’єднає різні галузі економіки – металургію, машинобудування, інші виробництва, ІТ-сферу тощо.

Розкажи друзям

Share This